Ułatwienia dostępu

Zapytanie ofertowe

Nowe Miasteczko, dn. 17.10.2024 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z realizacją projektu pt. „Organizacja w synergii – rozwój i wsparcie w sercu Wzgórz”, współfinansowanego ze środków Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach zadania publicznego, Priorytet 4.: Wzmocnienie kompetencji organizacji obywatelskich, Obszar tematyczny 1. Systemowa poprawa zarządzania w organizacjach obywatelskich oraz wypracowywanie i wdrażanie standardów działania organizacji obywatelskich, zapraszamy do złożenia oferty na: przygotowanie i przeprowadzenie badań indywidualnych i grupowych z wykorzystaniem modelu FRIS.

W związku z zapewnieniem konkurencyjności postępowanie prowadzone jest w trybie oceny i porównania ofert

Zamawiający

Stowarzyszenie Wzgórza Dalkowskie

ul. Głogowska 10, 67-124 Nowe Miasteczko

tel. 68 388 84 31

NIP:9252103201

REGON: 361376984

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Celem projektu jest wzmocnienie kompetencji organizacji obywatelskich poprzez zastosowanie innowacyjnych narzędzi do rozwoju zarządzania i poprawy samoorganizacji społecznej.

Przedmiotem zamówienia jest:

a) przygotowanie i przeprowadzenie badań indywidualnych z wykorzystaniem modelu FRIS

Przeprowadzenie indywidualnej diagnozy FRIS dla max. 100 osób członków organizacji działających na terenie Wzgórz Dalkowskich z województwa lubuskiego oraz województwa dolnośląskiego przez certyfikowanego trenera FRIS. Przeprowadzenie testu oraz omówienie wyników przez trenera. Wykonanie w 2024r.

b) przygotowanie i przeprowadzenie badań grupowych z wykorzystaniem m.in. modelu FRIS.

Po przeanalizowaniu wyników testów indywidualnych zostanie przeprowadzone badanie FRIS grupowe dla całej organizacji. Ponadto wykonane zostaną badania SWOT i ocena 360 stopni. Max. 20 organizacji/beneficjentów. Wykonanie I połowa 2025r.

c) analiza otrzymanych wyników oraz tworzenie Indywidulanych raportów

Analiza dokonywana przez 3-osobowy zespołu ekspertów ds. zarzadzania wspomagających proces tworzenia analiz i raportów z przeprowadzonych badań (FRIS, SWOT, Ocena 360 stopni)

Do zadań zespołu należy analiza otrzymanych wyników oraz tworzenie Indywidulanych raportów. Planuje się przeznaczyć 21 godziny na jedną organizację. Łącznie 420h. Wykonanie 2025r/2026r.

d) Ewaluacja- przygotowanie Indywidualnego Raportu Końcowego dla każdej organizacji

Efektem końcowym badania potencjału poszczególnych organizacji będzie opracowanie raportu dla każdej z nich na temat aktualnej diagnozy kompetencji organizacyjnych i efektywności działania struktury wraz z wytycznymi w zakresie poprawy zarządzania i standardów postępowania – „Indywidualny Projekt Rozwoju”. Przyjmuje się, że przygotowanie jednego raportu zajmie 8h x20 organizacji. Łącznie 160h. Wykonanie 2026r.

KOD CPV: 80500000-9 – Usługi szkoleniowe

Termin realizacji zamówienia

Zamówienie realizowane będzie w okresie:

a) od dnia 04 listopada 2024r. do 31 grudnia 2024 r.

b) do 30 czerwca 2025 r.

c) do 31 marca 2026r.

d) do dnia 31 maja 2026r.

Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to od momentu rozpoczęcia działalności, Wykonawca przeprowadził co najmniej 1 szkolenie w zakresie tematycznym, na który składana jest oferta.

Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana w oparciu o załączony do oferty wykaz według wzoru z Załącznika nr 2 oraz dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie

Brak złożenia Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego skutkował będzie odrzuceniem oferty.

WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU
  1. Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie później niż 6 miesięcy przed terminem złożenia ofert.

Brak złożenia wyżej wymienionego dokumentu skutkował będzie odrzuceniem oferty – dotyczy podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.

  • Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo
    z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
    z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  • uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia wraz z ofertą Załącznika nr 3 do zapytania ofertowego.

Brak uzupełnienia i złożenia wyżej wymienionego załącznika skutkował będzie odrzuceniem oferty.

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna zawierać następujące elementy:

  1. Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  2. Wykaz szkoleń – Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
  3. Oświadczenie o braku powiązań – Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
  4. Odpis z właściwego rejestru.
  5. Referencje
  6. Inne dokumenty kluczowe dla postępowania.

Dodatkowe informacje dotyczące przygotowania oferty:

  1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych:
  3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
  4. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  5. Treść oferty musi być zgodna z treścią Zapytania ofertowego.
  6. Oferta (wraz z załącznikami) musi być sporządzona w sposób czytelny.
  7. Wszelkie zmiany naniesione przez Wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez Wykonawcę.
  8. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
  9. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
    z oryginałem, musi zostać dołączone do oferty.
  10. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
  11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  12. Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane.
  13. Zaleca się, aby każda strona oferty zawierająca jakąkolwiek treść była podpisana lub parafowana przez Wykonawcę.
  14. Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić w języku polskim, z podaniem ceny brutto w PLN.
  15. Kwota brutto za realizację zamówienia obejmuje wszystkie koszty, jakie poniesie Zamawiający w związku z realizacją zamówienia, w tym wszelkie zobowiązania publicznoprawne wynikające z zapłaty wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy.
  16. Sporządzenie oferty w walucie innej niż PLN skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  17. Oferty niekompletne nie będą podlegać ocenie przez Zamawiającego.
  18. Wszystkie dokumenty złożone w formie kopii/ksera/skanu muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Dodatkowe informacje
  1. Terminy badania będą indywidualnie dostosowywane do biorących udział w projekcie.
  2. Zamawiający nie pokrywa dodatkowo kosztów dojazdu, zakwaterowania itp. Wykonawcy.
  3. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia. Zmiana terminu realizacji zamówienia będzie wynikała z dostępności uczestników szkolenia.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania zapytania ofertowego na każdym etapie bez podania przyczyny.
  5. Zamawiający informuje, iż z udziału w zapytaniu ofertowym wykluczony zostanie Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu na składanie ofert, nie wykonał lub wykonał nienależycie co najmniej jedną usługę z zakresu usług szkoleniowych i/lub edukacyjnych.
  6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub za nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia oraz w przypadku narażenia Zamawiającego na szkody spowodowane
    w trakcie wykonywania prac stanowiących przedmiot zamówienia.
  7. Zamawiający przewiduje nakładanie kar umownych na Wykonawcę na etapie realizacji zamówienia, które opisane zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego..
  8. Zamawiający informuje, iż w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia wyłonionemu Wykonawcy, przewiduje możliwość udzieleniu temu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu realizacji usługi opisanej w zapytaniu ofertowym.
KRYTERIA OCENY OFERT
  1. Kryterium „Cena” – maksymalnie 80 punktów.

Metodyka wyliczenia punktów za to kryterium:

W tym celu Wykonawca uzupełnia Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
Brak uzupełnienia i przesłania Formularza ofertowego skutkował będzie odrzuceniem oferty.

  • Kryterium „Doświadczenie” maksymalnie 20 punktów.

Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium, jeśli Wykonawca posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu stylów myślenia i działania z wykorzystaniem modelu FRIS. Kryterium to będzie oceniane w następujący sposób:

  • Co najmniej 1 szkolenie  – 0 punktów
  • Powyżej 1 szkolenia – 20 punktów

Na potrzeby oceny przez Zamawiającego powyższego kryterium Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Brak uzupełnienia powyższych informacji w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego skutkował będzie przyznaniem 0 (zera) punktów za to kryterium.

Łącznie Wykonawca może otrzymać 100 pkt. Łączna suma punktów otrzymana przez Wykonawcę stanowić będzie sumę punktów uzyskanych za kryteria:

  • Cena
  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu stylów myślenia i działania z wykorzystaniem modelu FRIS
Wybór Wykonawcy
  1. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który nie został wykluczony z postępowania i uzyska największą liczbę punktów, a jego oferta nie zostanie odrzucona.
  2. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.
  3. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy wybrana jako najkorzystniejsza będzie przewyższać zaplanowany budżet, Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji z tym Wykonawcą.
  4. Gdy Zamawiający nie dojdzie do porozumienia z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przystąpi do negocjacji z Wykonawcą/ami z kolejnych miejsc
    z listy rankingowej.
  5. Jeżeli nie będzie możliwe dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, że złożone oferty otrzymały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Oferentów, do złożenia ofert dodatkowych. Złożenie oferty dodatkowej polegać będzie na przedstawieniu nowej propozycji cenowej, nie wyższej niż zaoferowana w ofercie pierwotnej.
  6. W przypadku gdy wybrany Wykonawcy odmówi podpisania umowy na realizację zamówienia, Zamawiający wybierze Wykonawcę, który zajął kolejne (drugie) miejsce na liście rankingowej.
TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERT

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 29.10.2024 r. do godziny 15.00

Ofertę należy złożyć w następującej formie:

  • skan wymaganych dokumentów należy przesłać na adres e-mail: biuro@lgd.wzgorzadalkowskie.pl

lub

  • dostarczyć w oryginale do siedziby Zamawiającego na adres: Stowarzyszenie Wzgórza Dalkowskie ul. Głogowska 10, 67-124 Nowe Miasteczko (oferta dostarczona w ten sposób powinna wpłynąć w godzinach pracy biura, tj., w godzinach 08:00–15:00).
SPOSÓB KOMUNIKOWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM

Osoba uprawniona do komunikowania się z oferentami:

Emilia Prokopczak – emilia@wzgorzadalkowskie.pl

obowiązek informacyjny

Obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”):

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Stowarzyszenie Wzgórza Dalkowskie, ul. Głogowska 10, 67-124 Nowe Miasteczko. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@amt24.biz
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
  3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pan danych jest z art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych zawartych w dokumentach związanych
    z postępowaniem o udzielenie zamówienie mogą być podmioty kontrolujące zamówienie,
    w szczególności właściwa instytucja wdrażająca, pośrednicząca lub zarządzająca, Komisja Europejska, Europejski Trybunał Obrachunkowy w zakresie jakim wynika to z obowiązujących przepisów prawa. Dodatkowo odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty, którym Administrator zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające): operatorzy systemów informatycznych.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane ani do Państw Trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), ani organizacji międzynarodowych.
  6. Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia przetwarzane będą przez okres wynikający z zawartej umowy o dofinansowanie dla projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie (nie dłużej jednak niż 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a po tym okresie do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów prawa).
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz, z zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celu, do jakiego będą zebrane.
  10. Pani/Pana dane osobowe bez wyrażenia odrębnej zgody nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w oparciu o profilowanie.
  11. Więcej informacji na temat sposobu realizacji Pani/Pana praw, określonych powyżej, może Pani/Pan uzyskać kontaktując się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w sposób określony w ust. 1 i 2.
  12. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej
    i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.