Informuję, że w dniu 17 października 2017 roku o godzinie 10.00 zostaje zwołane posiedzenie Rady Projektowej Stowarzyszenia „Lokalna Grupa Działania Wzgórza Dalkowskie”. Posiedzenie odbędzie się w siedzibie Stowarzyszenia w Nowym Miasteczku przy ul. Głogowskiej 10.
Porządek obrad obejmuje:
1. Otwarcie posiedzenia przez Przewodniczącego Rady.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przedstawienie zarzutów podnoszonych w złożonych protestach do wniosków:
- numer 5-6/2017
- numer 10-6/2017
- numer 15-6/2017
- numer 17-5/2017
Podczas posiedzenia Rady Projektowej zostanie dokonana ponowna ocena operacji oraz podjęta decyzja o wyborze lub braku wyboru operacji do finansowania i ustaleniu kwoty wsparcia.
4. Podjęcie uchwał w sprawie wyboru lub braku wyboru operacji do finansowania i ustaleniu kwoty wsparcia.
5. Głosowanie w sprawie list wybranych projektów do dofinansowania i podjęcie przez Radę uchwał.
6. Wolne głosy, wnioski i zapytania.
7. Zamknięcie obrad.
Dokumenty do oceny wniosków dostępne są do wglądu w biurze LGD w Nowym Miasteczku ul. Głogowska 10, od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00 – 14:00.
Przewodniczący Rady Projektowej
Ferdynand Buras