STOWARZYSZENIE „WZGÓRZA DALKOWSKIE” OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY – Wzgórza Dalkowskie

STOWARZYSZENIE „WZGÓRZA DALKOWSKIE” OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Nowe Miasteczko, dnia 01.06.2023 r.

 

STOWARZYSZENIE „WZGÓRZA DALKOWSKIE”

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Stanowisko: Asystent biura

 

  1. Wymagania konieczne:
  2. a) wykształcenie co najmniej średnie lub wyższe,
  3. b) biegła umiejętność posługiwania się komputerem w programie Windows oraz Office
  4. c) minimum 6 m-cy stażu pracy,
  5. d) znajomość języka angielskiego,
  6. e) prawo jazdy kat. B,
  7. f) komunikatywność.

 

  1. Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
  2. Opracowywanie wszelkich materiałów reklamowych i promocyjnych,
  3. Zarządzanie stronami internetowymi związanymi z działalnością.
  4. Nadzór nad właściwym funkcjonowaniem wszelkiego sprzętu informatycznego np. komputery, monitory, drukarki, rzutniki itp. oraz sprzętem elektronicznym np. telefony.
  5. Czuwanie nad właściwym funkcjonowaniem sieci informatycznej i kontakt z dostawcą usług teleinformatycznych;
  6. Prowadzenia i kontroli wszelkiej dokumentacji budynków;
  7. Dbałość o stan techniczny budynków będących w użytkowaniu;
  8. Opracowywanie i nadzór nad realizacją harmonogramu napraw/remontów;
  9. Organizowanie pracy firm współpracujących (np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.);
  10. Nadzór nad inwestycjami.
  11. Nadzór nad zaopatrzeniem biura, w szczególności zatwierdzanie wydatków na niezbędne; materiały biurowe, urządzenia i wyposażenie pomieszczeń Fundacji;
  12. Prowadzenie spraw i kontakt z jednostkami kontroli t.j. Sanepid, BHP i Ppoż;
  13. Nadzór nad ubezpieczeniami majątku Fundacji.
  14. Realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  2. a) Życiorys (CV)
  3. b) list motywacyjny,
  4. c) dokument poświadczający wykształcenie,
  5. d) kwestionariusz osobowy,
  6. e) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  7. f) oświadczenie o niekaralności.

 

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Biura Stowarzyszenia 67-124 Nowe Miasteczko ul. Głogowska 10 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Asystenta biura, w dniach roboczych w godz. 8ºº – 15ºº w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 czerwca 2023 r.

 

Aplikacje, które wpłyną do Biura po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. Po upływie terminu złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze na stronie

internetowej Stowarzyszenia, zostanie podana lista kandydatów, którzy spełniają wymagania

określone w ogłoszeniu.

 

  1. Postępowanie związane z wyborem kandydata (rozmowa kwalifikacyjna) na stanowisko

Asystenta biura odbędzie się 19 czerwca 2023 r. w Biurze Stowarzyszenia o godz. 9ºº.

 

  1. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Stowarzyszenia:

www.lgd.wzgorzadalkowskie.pl