Zmiany w funkcjonowaniu biura LGD – Wzgórza Dalkowskie

Zmiany w funkcjonowaniu biura LGD

Informujemy, że w związku z zaistniałą sytuacją oraz rosnącym zagrożeniem epidemiologicznym, w  celu przeciwdziałania rozprzestrzeniania się wirusa COVID – 19 od wtorku  20 października 2020 do odwołania biuro Stowarzyszenia Lokalna Wzgórza Dalkowskie wprowadza pracę zdalną pracowników, w nawiązaniu do ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374).

Wprowadzamy do odwołania następujące zasady obsługi Beneficjentów:                                             

Telefony i maile są obsługiwane na bieżąco w godzinach pracy biura tj. od poniedziałku do piątku w godzinach  od 7.00 do 15.00 Do dyspozycji są telefony   696 575 417 oraz  664 921 399 Kontakt osobisty będzie możliwy tylko po uprzednim zgłoszeniu sprawy telefonicznie i ustaleniu, czy kontakt osobisty jest konieczny. Beneficjent  zostanie poinformowany gdzie, kiedy i jakie dokumenty należy przedłożyć aby przedmiotową sprawę załatwić.  Beneficjentom (w wyjątkowych uzasadnionych przypadkach) zostanie wyznaczona indywidualna godzina przyjęcia, tak aby ograniczyć kontakty osobiste do niezbędnego minimum. Za powstałe niedogodności i utrudnienia przepraszamy, ale wynikają one z dbałości o bezpieczeństwo wszystkich Mieszkańców obszaru Stowarzyszenia Wzgórza Dalkowskie oraz pracowników biura.